O Babyshop

Sklep internetowy Babyshop został założony w 2006 roku przez Markusa i Linn Tagersson. Brakowało wtedy na szwedzkim rynku odpowiedniego sklepu online z dziecięcymi ubraniami dobrej jakości.

Naszym celem jest zaooferowanie Państwu serwisu na wysokim poziomie oraz zaspokojenie Państwa potrzeb w sferze modnych ubrań, butów i innych towarów dla dzieci. Nasze priorytety to: wysokie standardy jakości, bezpieczeństwo, funkcjonalność, poczucie humoru i stylu.

Jesteśmy niepoprawnymi zwolennikami niezwykłych połączeń, dziecięcej spontaniczności i kreatywności, dlatego sprzedajemy ubrania dziecięce i akcesoria, inspirujące do swobody wyrazu na każdą pogodę, święto czy dzień powszedni ku uciesze dzieci i rodziców.

Cieszymy się ogromnym zaufaniem rodziców jako sklep, w którym kupowane są pierwsze rzeczy dla noworodka, by zapewnić mu komfort i bezpieczeństwo w poznawaniu świata. Zawsze jesteśmy gotowi pomóc i dołożyć wszelkich starań, by wybór i zakup rzeczy dla dzieci był jeszcze łatwiejszy i jeszcze ciekawszy.

Babyshop niejednokrotnie otrzymywał nagrody, między innymi jako najlepszy sklep internetowy 2011 roku od Nordic e-Commerce Summit oraz najlepszy sklep internetowy z ubraniami dla dzieci 2012 roku od Habit Fashion Awards. W maju 2014 roku Babyshop otrzymał nagrodę „Najlepszy sklep internetowy 2014 roku” w Szwecji na corocznym Retail Awards 2014.

Obecnie mamy ponad 60 000 klientów z 50 krajów. Rodzice z Australii, Rosji, Japonii oraz z innych państw korzystają z dziecięcych towarów wysokiej jakości. Modne ubrania dla dzieci, które z dumą oferujemy naszym wymagającym klientom, są starannie wybrane spośród najnowszych kolekcji znanych producentów i kreatywnych nowatorów współczesnej mody.

W ciągu kilku lat mała firma rodzinna rozrosła się na skalę światową i kontynuuje się rozwijać lokalnie oraz globalnie. Pod kierunkiem Magnusa Fredina zespół międzynarodowy Babyshop zdobywa nowe rynki i segmenty. 28 sierpnia otwarto drzwi pierwszego sklepu w centrum Sztokholma, gdzie każdy chętny może czerpać przyjemność z zakupów naszego asortymentu.

Numer rejestracyjny: 556699-1542
Numer identyfikacyjny spółki Babyshop w rejestrze CVR: 33503490
Często zadawane pytania

Jak mam wymienić lub zwrócić produkt? 
 Jeśli chciałabyś/chciałbyś coś zwrócić i otrzymać zwrot pieniędzy, musimy otrzymać paczkę w ciągu 30 dni od daty złożenia zamówienia. Pokrywasz koszt przesyłki do nas, my płacimy za przesyłkę zwrotną jeśli zdecydujesz się na wymianę. Pamiętaj że zwracany produkt musi być w takim samym stanie w jakim został dostarczony – w oryginalnym opakowaniu i z metkami.

Z przyczyn higienicznych, nie możemy przyjąć zwrotów:
Butelek i smoczków;
Bielizny;
Strojów kąpielowych;
Kolczyków;
Opasek I spinek do włosów.

Kliknij tu aby uzyskać więcej informacji oraz formularz zwrotu.

Co zrobić jeśli otrzymam niewłaściwy produkt? Jeśli otrzymałaś/otrzymałeś niewłaściwy produkt, prosimy o kontakt z Obsługą Klienta [email protected]. Odpowiemy w ciągu 24 h (w dni robocze).

Co zrobić jeśli chciałabym/chciałbym zgłosić reklamację? 
 Odnośnie ewentualnych reklamacji Babyshop.com przestrzega szwedzkiego prawa "Konsumentköpslagen", (więcej informacji www.konsumentverket.se ). Przed odesłaniem produktu, prosimy o przesłanie maila ze zdjęciem i opisem problemu na adres [email protected]. Odpowiemy w ciągu 24 h (w dni robocze). Babyshop pokryje koszt dostawy zwrotnej. W sytuacjach spornych będziemy stosować się do Swedish Consumer Complaints Board's ("Allmänna reklamationsnämnden") recommendations.

Czy moje zamówienie przeszło?
 Jeśli nie jesteś pewna/pewien czy Twoje zamówienie przeszło, jest kilka sposobów sprawdzenia tego. Po złożeniu zamówienia, na ekranie zobaczysz komunikat “Dziękujemy za złożenie zamówienia”. Potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane na Twój adres mailowy. Możesz zobaczyć swoje zamówienie w zakładce “Moje Strony” na naszej stronie internetowej.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
 Wszystkie zamówienia zarejestrowane przed 16:00 (czasu środkowoeuropejskiego) w dzień roboczy, będą wysłane tego samego dnia. Termin dostawy zależy od kraju docelowego.

Gdzie jest moje zamówienie?
 Po otrzymaniu informacji, że Twoje zamówienie zostało wysłane, paczka trafi do Ciebie w ciągu 1-30 dni w zależności od kraju docelowego. Termin dostawy może również zależeć od rozmiaru, wartości oraz masy paczki. Odnośnie szczegółów, prosimy o sprawdzenie informacji na stronie swojej poczty. Jeśli nie otrzymałaś/łeś zamówienia w spodziewanym terminie, prosimy o kontakt [email protected]. Odpowiemy w ciągu 24 h(w dni robocze). Jeśli otrzymałeś numer przesyłki mailem, możesz naturalnie prześledzić informacje na stronie swojej poczty.

Czy mogę zamawiać z państwa, które nie jest członkiem UE?
 Kiedy stajesz się członkiem Babyshop.com (Moje strony), wybierasz swoje państwo. Zamawiając z państwa spoza UE, otrzymujesz automatycznie 25% rabat. Ma to na celu kompensatę dodatkowych opłat, które klient pokrywa przy odbiorze ( przepisy nie narzucają obowiązku opodatkowania zamówienia przed wysłaniem paczki).

Ile wyniosą dodatkowy podatek i/lub opłaty kiedy zamawiam z państwa spoza UE? 
To czy musisz zapłacić dodatkowy podatek i/lub opłaty zależy od wartości i masy paczki. W celu otrzymania szczegółowych informacji, prosimy udać się do swojego lokalnego urzędu pocztowego.

Czy możecie zaznaczyć “Podarunek” na deklaracji podatkowej?
 Niestety, po przekroczeniu określonego progu, wszystkie wysyłane przez nas produkty muszą być zgłoszone. W celu otrzymania szczegółowych informacji, prosimy udać się do swojego lokalnego urzędu pocztowego.

Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
 Jeśli jeszcze nie wysłaliśmy zamówienia, co robimy codziennie przed 16.00 (czasu środkowoeuropejskiego) staramy się w takiej sytuacji zmienić adres. Prosimy o wysłanie maila do obsługi klienta [email protected] i napisanie w tytule "niewłaściwy adres dostawy". Następnie podaj numer zamówienia i poprawny adres. Jeśli zmiana zostanie dokonana, otrzymasz potwierdzenie.

Moje zamówienie nie przechodzi. Możecie mi pomóc?
 Jeśli masz problem ze złożeniem zamówienia przez naszą stronę, powodem może być używanie innych niż wskazane przez nas karty kredytowe, np VISA Electron lub American Express. Jeśli pojawi się inny problem, prosimy o skontaktowanie się z obsługą klienta i przesłanie zrzutu ekranu ([email protected]).

Dlaczego nie mogę zamówić wybranej ilości produktów?
 Możesz zamówić tylko tyle produktów, ile mamy na stanie. Ma to na celu sprawne dostawy. System automatycznie poprawia wskazując dostępną ilość.

Produkt jest niedostępny – będzie znów na stanie? Kiedy dany produkt/rozmiar jest aktualnie niedostępny, a chcesz wiedzieć kiedy będzie uzupełniony, prosimy o kontakt z obsługą klienta [email protected]. Napisz jaki rozmiar danego produktu Cię interesuje, a odpowiemy w ciągu 24 h w dni robocze.

Co w przypadku gdy realizacja zamówienia się opóźnia? 
Jeśli zdarzy się opóźnienie, masz prawo anulować zamówienie (jeśli nie odpowiada Ci dłuższy czas oczekiwania). Wówczas w ciągu kilku dni roboczych wykonamy przelew na Twoje konto.

Co jeśli w menu nie ma mojego państwa/stanu? Jeśli na naszej stronie nie ma do wyboru Twojego państwa lub stanu, prosimy o kontakt z obsługą klienta [email protected] i podanie miejsca docelowego. Postaramy się rozwiązać problem w ciągu 24h (w dni robocze).

Jakie są warunki w trakcie kampanii? W trakcie kampanii obowiązują inne warunki, o których można poczytać tutaj

Produkt, który zakupiłem jest aktualnie w promocji. Otrzymam różnicę? Bardzo trudno nam przewidzieć czy i kiedy dany produkt będzie w promocji, dlatego nie jesteśmy w stanie odjąć różnicy kiedy cena spada po dokonaniu zakupu.

Mam poniżej 18 lat, czy mogę złożyć zamówienie? Jeśli masz poniżej 18 lat, zawsze wymagana jest zgoda opiekuna na zakupy w Babyshop.

Skontaktuj się z nami

Masz pytania odnośnie korzystania z Babyshop.com? Nie wahaj się skontaktować z nami!

Obsługa klienta
Tel: +46 (0)10 199 74 11
Poniedziałek - piątek 9 -17 (czas środkowoeuropejski)
E-mail: [email protected]


Zakupy
Chcesz sprzedawać swoją markę w Babyshop?
E-mail: [email protected]

Zwroty i Magazyn
Babyshop Sthlm AB
Box 87
551 12 Jönköping
Sweden

Siedziba główna
Babyshop.com
Valhallavägen 117 F
115 31 Stockholm
Sweden

 

Na zapytania wysyłane mailem do obsługi klienta odpowiadamy w ciągu kilku godzin, maksymalnie 24 h (od poniedziałku do piątku).


Babyshop.com działa jako spółka z o.o. (nr 556699-1542).

 

Sposoby płatności

Karta kredytowa
W Babyshop.com możesz płacić za pośrednictwem VISA, MasterCard, Eurocard lub PayPal. Nie ma żadnych dodatkowych opłat przy korzystaniu z tych sposobów płatności.

DIBS chroni Twoje dane
DIBS to firma, która stosuje weryfikację karty kredytowej online, umożliwiając szybką, łatwą i bezpieczną płatność. W trakcie wpisywania danych dotyczących karty kredytowej, jej numer jest automatycznie szyfrowany. Serwer DIBS otrzymuje dane poprzez połączenie szyfrowane (https). Gdy dane docierają do banku, trafiają pod ochronę systemu bezpieczeństwa danego banku. .

Innymi słowy, następujące dwa połączenia są chronione:

1. Komunikacja pomiędzy odbiorcą końcowym a DIBS
2. Komunikacja pomiędzy DIBS a bankiem

Do komunikacji pomiędzy odbiorcą końcowym a DIBS używane jest szyfrowanie SSL. DIBS korzysta z najskuteczniejszego dostępnego na rynku sposobu szyfrowania. Oznacza to, że możesz mieć pewność, że w trakcie komunikacji z serwerem DIBS, żadna inna strona niż DIBS nie ma dostępu do Twoich danych..

Do komunikacji z bankami DIBS korzysta z tych samych systemów zabezpieczeń, co dany bank, co daje największą gwarancję bezpieczeństwa. DIBS spełnia również wymagania wiodącego na rynku standardu bezpieczeństwa PCI DSS.

PayPal
Łatwe i bezpieczne przelewy za pośrednictwem PayPal lub jego partnera. Żadnych opłat dodatkowych..

Klienci spoza Unii Europejskiej
Nasi klienci spoza Unii Europejskiej powinni liczyć się z koniecznością zapłacenia dodatkowego podatku oraz/lub opłaty zależnej od wartości i wagi zamówienia.

Wówczas opłata ta jest regulowana przy odbiorze. W ramach rekompenasty, proponujemy takim klientom 20% rabat. Przy wskazaniu na naszej stronie państwa spoza UE, wszystkie ceny wyświetlają się automatycznie z 25% rabatem.

Koszt dostawy
Dodatkowy koszt za transport jest doliczany do zamówienia. Kwota zależy od miejsca zamieszkania:

W obrębie krajów nordyckich: 4-5 Euro
Polska: 4,8 EUR Res
zta UE: 6 EUR
Rosja: 9 EUR
Poza UE: 16 Euro (Australia: 29 Euro)

 

Warunki dostawy

Note! Uwaga! Warunki na tej stronie regulują dostawę poza Finlandią, Szwecją, Danią, Norwegią i Rosją.

Przyjmujemy zamówienia z całego świata przy płatnościach za pośrednictwem kart Visa, Mastercard or Eurocard!

Nie ma Twojego Państwa na liście członków?
Żadem problem, napisz do nas na adres [email protected]a otrzymasz pomoc.

Potwierdzenie zamówienia
Po otrzymaniu zamówienia, wysyłamy mailowo potwierdzenie wstępne. Gdy zamówienie jest już gotowe do wysłania, wysyłamy drugiego maila informacyjnego. Możesz również sprawdzić informacje na temat swojego zamówienia na swojej stronie członkowskiej.

Koszt dostawy
Dodatkowy koszt za transport jest doliczany do zamówienia. Kwota zależy od miejsca zamieszkania:

W obrębie krajów nordyckich:
4-5 EUR pocztą
12 EUR kurierem UPS Express Saver

Odnośnie kosztów dostawy do Szwecji, Danii, Finlandii, Norwegii spójrz na linki podane powyżej.

Polska:
6 EUR pocztą 15 EUR
UPS Express Saver
Dostawa bezpłatna - 399 EUR

Reszta Unii Europejskiej:
6 EUR (bezpłatna dostawa przy zamówieniach przekraczających 399 EUR) pocztą

Poza Unią Europejską:
16 EUR (bezpłatna dostawa przy zamówieniach przekraczających 399 EUR) pocztą.
29 EUR (bezpłatna dostawa przy zamówieniach przekraczających 399 EUR) kurierem UPS Express Saver.

Australia:
29 EUR (bezpłatna dostawa przy zamówieniach przekraczających 399 EUR).

Klienci spoza UE
Nasi klienci z Wysp Alandzkich lub iinych krajów, które nie są członkami UE powinni liczyć się z koniecznością zapłacenia dodatkowego podatku oraz/lub opłaty zależnej od wartości i wagi zamówienia. .

Wówczas opłata ta jest regulowana przy odbiorze. W ramach rekompenasty, proponujemy takim klientom 20% rabat. Przy wskazaniu na naszej stronie państwa spoza UE, wszystkie ceny wyświetlają się automatycznie z 25% rabatem.

Dostawcy Wybraliśmy dwóch różnych partnerów: Poczta Nord oraz kurier UPS Express Saver.

Szacowany czas dostawy
Poza UE (oprócz Norwegii): :
14-30 working days with Postal
1-5 dni roboczych kurierem UPS Express Saver
W obrębie UE (oprócz Finlandii):
5-10 dni roboczych pocztą
1-5 working dni roboczych kurierem UPS Express Saver
Kraje nordyckie:
1-3 dni robocze zarówno pocztą jak i kurierem UPS Saver Express. Przesyłki pocztowe docierają do najbliższego urzędu pocztowego, a kurier UPS Express Saver dostarcza paczki pod Twój adres.

Poczta Nord
Współpracujemy ze Szwedzką Pocztą Nord, gdyż gwaranuje szybką i bezpieczną dostawę. Jeśli paczka jest mała, przyjdzie bezpośrednio do skrzynki, jeśli większa - przyjdzie do najbliższego urzędu pocztowego..

UPS Express Saver
Babyshop wybrał UPS jako naszego drugiego dostawcę. Chcemy aby nasi klienci mieli możliwość dostawy również większych gabarytów, w szybkim terminie, prosto do domu. Jeśli Cię nie ma, otrzymasz wiadomość mailową z informacją o miejscu i możliwości odbioru paczki. Jeśli wolisz aby została powtórnie dostarczona, są dwie opcje - dostarczenie na podany w zamówieniu adres lub podanie innego (wystarczy zadzwonić). Zalecamy jednak bycie obecnym pod podanym adresem 1-3 dni po złożeniu zamówienia. Dobrym rozwiązaniem może być również podanie jako adres dostawy miejsca pracy. UPS dostarcza paczki pomiędzy 09-18 i zawsze wymagany jest podpis osoby odbierającej.

Dostępność produktów
Wszystkie produkty, które wyświetlają się na naszej stronie są dostępne od ręki, w innym przypadku informujemy o czasie oczekiwania.

Returns / Exchanges
Odnośnie reklamacji, Babyshop.com przestrzega prawa szwedzkiego “Konsumentköpslagen”, (więcej informacji na stronie www.konsumentverket.se ). Przed odesłaniem produktu należy zawsze zadzwonić +46 (0)10 199 74 11 lub napisać [email protected] Produkt musi być zwrócony w ciągu 30 dni z opisem problemu. Nie zapomnij o zachowaniu dowodu sprzedaży i dokumentu potwierdzającego koszt przesyłki, tak abyśmy mogli zwrócić łączną kwotę. Odsyłając produkt, prosimy korzystać z Formularza Zwrotu - - kliknij here przeczytaj i wydrukuj!
 

Niewłaściwy lub zniszczony produkt
Jeśli chciałbyś/chciałabyś wymienić produkt lub otrzymać zwrot pieniędzy, obowiązują następujące zasady. Możesz zwrócić produkt w ciągu 30 dni na własny koszt. Musi być nieużywany. Koszt dostawy pokrywa klient. W razie wymiany, koszt wysłania innego produktu pokrywa Babyshop.com. Odsyłając produkt, prosimy korzystać z Formularza Zwrotu - kliknij here przeczytaj i wydrukuj!

Adres do zwrotów
Babyshop Sthlm AB
Box 87
551 12 Jönköping
Sweden

W razie kwestii spornych
W sytuacjach spornych będziemy stosować się do zaleceń Swedish Consumer Complaints Board's (“Allmänna reklamationsnämnden”)..